Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a va retrage din contractele încheiate la distanta, fără a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastră, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivoca transmisa prin adresa de e-mail: office[at]pop-shop.ro. Completați pentru retur formularul, si trimiteți-l la adresa de email mai sus menționată.
Daca va retrageți, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră cu excepția (vezi retur si înlocuire) fără întârzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului in care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
RETURNAREA PRODUSELOR
In momentul recepționarii comenzii verifica cu atenție starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgâriate, murdare, colturi rupte sau înfundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constatați aceste nereguli, iți recomandam sa solicitați completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrării, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc). Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Daca in urma deschiderii coletului constatați ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare și prezinta semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, va recomandam sa refuzați comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrării, starea produselor deteriorate.
Produsul va fi returnat doar daca este in condiții perfecte, in ambalajul original, cu toate etichetele interne si externe, eticheta de preț cu sigiliul nealterat, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzător si/sau nu sunt in condiții perfecte, ele pot fi reexpediate clientului, fără rambursarea contravalorii produsului sau înlocuirii acestuia.
Produsele trebuie returnate prin curier rapid. In niciun caz nu sunt acceptate retururi prin serviciul oferit de Posta Romana sau prin alte mijloace.
Comenzile care au fost ridicate din magazin fizic nu sunt considerate comerț la distanta, ci vânzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzătoare cu scopul si nevoile clientului.
In situația in care doriți sa returnați un produs funcțional, livrat corect si fără vicii de fabricație, se va considera livrare valida si se va opri taxa de transport tur si retur. Acesta se va calcula in funcție de distanta fata de depozitul firmei si poate ajunge pana la 20% din valoarea produsului.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Se poate face fie returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalizări. Pentru restituirea contravalorii produsului returnat, este necesara transmiterea de către dumneavoastră a unui cod IBAN corect in care va vom restitui suma aferenta produsului returnat.
In cazul in care ați achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in același cont bancar din care ați efectuat plata.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.